Funkcjonalności

Inteligentne rozwiązania

dla Twojego obiektu

Grafik lekcji

To podstawa systemu, dzięki niemu będziesz sprawnie zarządzał planem dnia. W bardzo łatwy sposób dodasz lekcje, przesuniesz ją albo rozliczysz. Dzięki kalendarzowi już nigdy nie popełnisz żadnego błędu, a wszystkie procesy są niesamowicie proste, szybkie i intuicyjne.

Kontrola finansów

Wszystkie operacje takie jak opłacenie lekcji, wypożyczenie nart czy sprzedaż smaru są rejestrowane w systemie. W każdej chwili wiesz co nie zostało opłacone, jakie masz przychody i rozchody, który pracownik dokonywał rozliczeń i czy zrobil to poprawnie, ile musisz wypłacić pracownikom itd.

Podgląd dla instruktorów

Instruktorom udostępniamy podgląd do ich grafika online. Dzięki temu wiedzą kiedy mają lekcje, widzą podsumowanie swoich zajęć i zarobki. Dodatkowo jeśli lekcje wpadają spontanicznie to automatycznie wysyłamy im SMS, żeby nie zdarzyła się sytuacja, że Klient czeka na instruktora, a on tłumaczy, że nic nie wiedział…

Baza klientów

System pozwala rejestrować informacje o Klientach (częstotliwość odwiedzin, historia wypożyczeń, itp). Wszystkim (lub wybranym) Klientom możesz dać karty stałego Klienta. Zaawansowana wyszukiwarka pozwoli wybrać konkretną grupę Klientów (np. tych, którzy często korzystają z Twoich usług) i wysłać do nich mailing lub przydzielić rabat.

Rezerwacje online

W każdej chwili Twój klient będzie mógł zarezerwować instruktora dla siebie i swojej rodziny/przyjaciół. Już nie będzie musiał za każdym razem dzwonić na recepcję, oddzwaniać do znajomych i pytać czy im odpowiada zaproponowana godzina itp. Gdziekolwiek będzie, w każdej chwili, każdy będzie mógł sprawdzić bieżącą dostępność instruktorów i złożyć rezerwacje. O to chyba chodzi, prawda?

Komunikacja email i sms

Stały kontakt z Twoimi Klientami to podstawa dobrej relacji i skutecznego marketingu. Automatycznie przypomnimy Klientowi o lekcji, powiadomimy instruktora o wpisaniu dodatkowej lekcji albo poinformujemy go, że lekcja nie została z góry opłacona i ma poprosić Klienta o uiszczenie opłaty. Z poziomu aplikacji masz również możliwość wysłania masowej korespondencji SMS/email do wszystkich Klientów (np. z informacją o nowej promocji lub dobrych warunkach pogodowych) lub do wybranej grupy (np. najlepszych Klientów lub osób, które dawno nie korzystały z lekcji)

Statystyki

W końcu będziesz miał pełną wiedzę o swojej szkole. ilość Klientów, ilośc nowych Klientów, podział wiekowy Klientów, ilość lekcji narciarskich i snowboardowych, przychody, rozchody, wypłaty instruktorów itd itp

Lekcje oczekujące

Często zdarza się w wysokim sezonie, że przychodzą Klienci, a Ty nie masz dla nich miejsca w grafiku. Teraz w łatwy sposób zapiszesz taką osobę na listę oczekujących i jak zwolni się jakieś miejsce w czasie kiedy Klienta to interesuje to automatycznie powiadomimy go o tym smsem. Wystarczy potem, że Klient kliknie w link zawarty w wiadomości, albo po prostu oddzwoni i potwierdzi rezerwację. Najfajniejsze jest to, że proces jest zautomatyzowany, często przecież w sezonie zapomina się o tym, że zapisało się kogoś na kartce.

Synchronizacja kontaktów

Dzięki tej opcji na Twoim np. recepcyjnym telefonie masz aktualną bazę numerów Klientów. Tak więc jak ktoś dzwoni do Ciebie lub Twojej szkoły, a jest już w systemie to będziesz o tym wiedział już przed odebraniem rozmowy. Klienci naprawdę doceniają kiedy zamiast przywitania w formie:
„Szkoła XXX słucham” są witani: „Cześć Janek, miło Cie słyszeć” :)

Karty członkowskie

Twoi Klienci powinni otrzymać kartę członkowską. Najczęściej wybierany jest typ plastikowy wraz z logo Klubu i danymi kontaktowymi. Popularne są też karty magnetyczne, z resztą na każdym rodzaju będzie miejsce na nadrukowanie kodu kreskowego i danych klienta. Pamiętaj, że do Ciebie należy wybór :)

Punkty lojalnościowe

Nic tak nie przywiązuje Klienta do szkoły jak program lojalnościowy pozwalający mu np wymieniać zgromadzone punkty na zniżki na lekcje bądź na dodatkowe wypożyczenia sprzętu. Wykorzystanie jednego z wbudowanych przez nas modeli promocji daje wymierne korzyści, przy znacznie niższych kosztach niż standardowe rozwiązania marketingowe.

Vouchery i karnety

50% rabat w dniu urodzin Klienta? Prezent urodzinowy dla jego znajomego? Stały upust dla stałego Klienta? A może promocja kierowana do wybranych społeczności? System posiada wbudowany mechanizm voucherów kwotowych i procentowych, którymi samodzielnie możesz zarządzać z poziomu panelu administracyjnego.

Raporty

Ile osób było dziś w Twojej szkole? Ile z nich to zupełnie nowi Klienci? Która promocja opłaciła Ci się najbardziej? Jakie miałeś przychody? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz w codziennych raportach dostępnych w systemie. Możesz wybrać też opcję otrzymywania raportów mailem, a to szczególnie wygodne kiedy przebywasz gdzieś daleko.

Zdalny dostęp i monitoring

Z aplikacji możesz korzystać zdalnie. Będąc na wakacjach, sącząc drinka z palemką możesz monitorować co się dzieje w Twoim klubie. Podgląd aktualnego obłożenia, raporty dzienne, kalendarz rezerwacji itp itd.

TV

W szkole na dużym telewizorze możemy wyświetlać cokolwiek sobie wymarzysz. Może to być podgląd całego grafika zajęć, mogą to być informacje o promocjach, albo reklamy innych produktów. Ekrany informacyjne możemy dostosować do Twojej kolorystyki, zamieścić logo itp. Nie ma żadnych ograniczeń w kwestii rodzaju wyświetlanych na ekranach informacji oraz ilości ekranów informacyjnych.